HUNDLOPP XTREME 2018

13 Maj 2018 är det dags igen för Hundlöpet Xtreme. Hundloppet är ett roligt lopp som har drivits i Stockholm sedan 2012 där man kan springa med sin hund. Xtreme är lite längre och tuffare än det vanliga hundloppet som sker i September, men lika roligt för dem som är vältränade.

Hundlöpet Xtreme kräver mer än vanlig vardagsträning för både hund och hundlöpare. Uthållighet som en Husky och en envishet som en Terrier är två bra egenskaper om man ska delta i Hundlöpet Xtreme.

Det finns två olika längder på loppet:

Loppet sker 13 Maj i Ursvik i Sunbyberg. Man kan anmäla sig till och med 9 Maj för en kostnad av 350:-

Exit mobile version