SL rekommenderar inte hundar att åka själva 😉
Hunden Eira tog tunnelbanan hem
Togs av spärrvakterna när hon klämde tassen Labradoren Eira plankade på tunnelbanan. Hon duckade för spärren och åkte sju stationer på gröna linjen – själv.När hon gick genom spärrarna klämde hon tassen. Det var då som vakterna tog hand om Eira, berättar matte.