SL REKOMMENDERAR INTE HUNDAR ATT ÅKA SJÄLVA

SL rekommenderar inte hundar att åka själva 😉

Hunden Eira tog tunnelbanan hem

Togs av spärrvakterna när hon klämde tassen Labradoren Eira plankade på tunnelbanan. Hon duckade för spärren och åkte sju stationer på gröna linjen – själv.När hon gick genom spärrarna klämde hon tassen. Det var då som vakterna tog hand om Eira, berättar matte.

Exit mobile version